مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.

مشخصات فایل

تعداد صفحات 35
حجم 215 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک :

 

 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:

متخصصان و نظریه پردازان هر کدام تعاریف مختلفی از مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می دهند که می توان آنها را در 4 گروه کلی (بعنوان استراتژی، فناوری، فرآیند و سیستم اطلاعات)

 

طبقه بندی کرد(تامپسون،2004)  که در ذیل به چند مورد اشاره می شود:

1- مدیریت ارتباط با مشتری واژه ای برای مجموعه متدولوژیها، فرآیندها، نرم افزار و سیستم هایی است که به موسسات و شرکتها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتریان کمک می کند (برنت،2001) .

2- مدیریت ارتباط با مشتری یعنی ایجاد و حفظ ارتباط شخصی شده با مشتریان سودآور، از طریق استفاده مناسب از فناوریهای اطلاعات و ارتباطات (هایپنر و ویلد،2001) .      

                                                                
3- مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان فرآیند، متشکل از نظارت بر مشتری، مدیریت و ارزشیابی داده ها و نهایتاً ایجاد مزیت واقعی از اطلاعات استخراج شده در تعاملات با آنان است (هیمپ و اسواتمن،2002) .

4- مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی است که فناوریها، فرآیندها و تمام فعالیتهای کسب و کار را حول مشتری یکپارچه می سازد (فینبرگ و رومانو،2003) .

 

 

 

 

در ذیل به تعاریف مختلفی از مدیریت ارتباط با مشتری که از جانب نویسندگان مختلف ارائه شده اشاره می گردد:
استفاده استراتژیک از اطلاعات، فرآیندها، فناوری و افراد جهت مدیریت رابطه مشتریان، شرکت (بازاریابی، فروش، خدمات و پشتیبانی) در طول چرخه زمانی عمر مشتری (کین ساید،2003 ) .

 

مدیریت ارتباط با مشتری یک واژه برای روشها، فنون و قابلیت های تجارت الکترونیک می باشد که بوسیله شرکت ها مورد استفاده قرار گرفته است تا روابط خود را با مشتریان مدیریت کنند (پاین و فرو، 2005).

 

مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی کسب و کار متمرکز می باشد که بازاریابی، فروش و سرویسهای پوشش مشتریان را بصورت پویا در جهت تولید ارزش افزوده برای شرکت یکپارچه و مجتمع می کند (چالتما، 2006).

 

مدیریت ارتباط با مشتری از اجتماع تکنولوژی و فرآیندهای کسب و کار به منظور برآورد نیازهای مشتری و ایجاد رضایتمندی در طول مدت تعامل مشتری با سازمان استفاده می کند (سیبولد و همکاران، 2001).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان استفاده استراتژیک از اطلاعات، فرآیندها، فناوری و افراد برای مدیریت ارتباط با مشتری در تمام طول چرخه حیات مشتری می باشد (کین سید، 2000).

 

کو و همکاران (2004) مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان استراتژی یکپارچه شده مشتری در یک سازمان برای مدیریت اثربخش تر مشتریان بوسیله فراهم کردن کالاها و خدمات خاص و حداکثر کردن ارزش دوره حیات مشتری می دانند.

 

کومار و رامانی مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان فرآیند دستیابی و نگهداری به یک رابطه مداوم با مشتریان و از طریق رفتار مناسب و متنوع با هر یک از مشتریان بر مبنای علایق آنها، به جای اجرای برنامه های بازاریابی تعریف می کنند.  

 

                                                                                         
مدیریت ارتباط با مشتری تمام کارکردهای سازمان (بازاریابی، تولید، خدمت به مشتری و …) را که نیازمند تماس مستقیم یا غیرمستقیم با مشتریان است را در برمی گیرد (الهی و حیدری،1387).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندهایی اطلاق می شود که سازمان برای شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و خدمت به مشتری بکار می گیرد (حیدری و اخوان،1388).

 

 

 

 

 

اهداف اصلی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانکها:

1- شناسایی ارزشهای خاص هر بخش از بازار و مشتریان

2- ارائه ارزشهای دلخواه مشتریان به شیوه مورد درخواست آنها برای دریافت اطلاعات

3- تقسیم بخشهای مختلف بازار و بهبود فرآیند ارتباط با مشتریان هدف

4- افزایش درآمد حاصل از محل کارمزد ارائه خدمات

5- افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان

6- بهینه سازی کنالهای خدمت دهی به مشتریان

7- جذب مشتریان جدید با عنایت به تجربیات کسب شده در خصوص مشتریان قبلی

8- کسب نظرات و علاقمندی مشتریان به منظور بهینه سازی استراتژی و فرآیندهای عملیات (الهی و حیدری، 1387).

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-2-1- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری:    3
2-2-2- تشریح مدیریت ارتباط با مشتری:    4
2-2-3- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:    5
2-2-4- ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:    7
2-2-5- سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی:    7
2-2-6- اهداف اصلی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانکها:    8
2-2-7- نقاط قوت و ضعف مدیریت ارتباط با مشتری در بانک:    8
2-2-8- مزیت های بهره گیری از مدیریت ارتباط با مشتری:    9
2-2-9- اصول مدیریت ارتباط با مشتری:    10
2-2-10- اهداف مدیریت  ارتباط با مشتری:    11
2-2-11- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری:    13
2-2-12- مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری:    14
2-2-13- مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریECRM)):    15
2-2-14- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM):    15
2-2-15- انواع فناوریهای مورد استفاده در مدیریت ارتباط با مشتری:    16
2-2-16- صنعت بانکداری و ارتباط آن با ACRM :    17
2-2-17- عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM :    19
2-2-18- چالشهای اجرایی CRM :    19
2-2-19- مراحل تکامل مدیریت ارتباط با مشتری:    20

 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

 

منابع
 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

دریافت نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

خرید مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از www

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

دریافت پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

دانلود نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از pdf

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از word

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک از free


مطالب تصادفی